دانلود بیت غمگین رپ با استایل احساسی با نام "استارت" ساخته آهنگساز علی سورنا

Download Beat sad emotional rap style known as "Start" by composer Ali, Sorena

یک بیت غمگین رپ برای کار های عاشقانه و لاو ، بیت رپ با ساز و ملودی پیانو و گیتار

A Beat sad for romance and love Rap, Rap Beat and melodies with piano and guitar maker

توضیحات مربوط به بیت استارت :
یک بیت رپ بسیار عاشقانه و احساسی تقدیم به شما عزیزان با کاور خیلی شیک و غمگین. این بیت در تاریخ 18/9/1395 توسط علی سورنا ساخته شده است و ما برای دانلود قرار داده ایم. این برای کسانی که رپ عاشقانه کار می کنند بسیار مفید است و حتما این کار را گوش دهند. از ویژگی های این آهنگ بی کلام می توان به موارد مهمی اشاره کرد از جمله ملودی و ساز های بسیار زیبا و دلنشین در این موزیک مانند ساز گیتار و ساز پیانو که محبوب دل هاست ، همچنین فضاسازی خیلی زیبا برای کورس ها و کاملا دقیق ، و درام ها و بیس خیلی زیبا و با کیفیت که ما هم این اینسترومنتال زیبا را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان قرار داده ایم.

Description of start beat:
Rap is much love and affection to your loved ones dedicate a beat too stylish cover and sad. It's a bit on 18/09/1395 by Ali Surena has been made and we have to download the data. This work is very useful for those who rap and make sure they do listen. drum and bass very pretty and beautiful instrumental to the quality that we have the highest quality for your loved ones.

لینک دانلود بیت | Downloading Link



منبع این مطلب وبلاگ بیت ساز بوده و هرگونه کپی برداری گزارش داده خواهد شد
This blog entry was a beat source and copy any reports will be

     دانلود بیت غمگین


    بیت,دانلود بیت,دانلود بیت رایگان,موزیک بی کلام,موزیک خام,اینسترومنتال,beat, instrumental ... بیت جدید وحید تتورا به سبک دیس لاو به نام فرشته نجات (شماره 2 ).
    دانلود بیت اجتماعی


    دانلود بیت دیس لاو به نام hatred از Villain______, 5, 147, villain. ๑۩۞۩๑ چت روم ... ملودی پیانو عالی همراه فضا سازی فوق العاده غمگین و دارک همراه درام سنگین میتواند.
    دانلود بیت رپ احساسی و غمگین


    دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام از همون اول. ایمان نولاو ... دانلود آلبوم جدید شادمهر عقیلی به نام تجربه کن ... دانلود بیت ( موزیک بی کلام ) جدید احساسی به سبک دیس لاو.
    دانلود بیت رپ زدبازی : به نام ماشین Download Beat Rap ZedBazi ...


    19 ساعت قبل ... دانلود بیت زدبازی با استایل ویژه و خاص با نام "ماشین" ساخته علیرضا رحیمی Download Beat Zedbazi ... استارت کار برای دوستان علاقه مند به بیت های زدبازی زده شد ، در این مطلب یک بیت بسیار .... دانلود بیت پاپ غمگین و ساب دار.
    دانلود بیت دیس لاو غمگین رپ - دیس لاو موزیک


    دانلود بیت دیس لاو غمگین رپ, دیس لاو موزیک, دانلود اهنگ جدید دیس لاو ,دانلود بیت دیس لاو ,موزیک دیس لاو ... دانلود آهنگ جدید ایمان نو لاو و رضا میر طاهری به نام از همون اول
    دانلود بیت لاو به نام سیما - بیت سنتر


    دانلود بیت لاو به نام سیما. در این مطلب از سایت بیت سنتر با یک بیت زیبا با سبک لاو آماده دانلود برای کاربران قرار دادیم.برای دریافت بیت بصورت رایگان به ادامه ...
    دانلود بیت جدید رپ رایگان " بیت R&B و بیت گنگ " | موزیک های روز...


    امیدواریم از دانلود بیت جدید که به صورت رایگان برای شما گذاشته شده است .... کسی اگ بود با این شماره تماس بگیره کارام خیلی عقب افتاده باید سریع استارت بزنم اگ بود زود مراجعه کنه تا شرایتو بگم و اگ همخونی داشتیم ... به نام هنگ ریکورد تو آهنگ سازی گروهمان ضعیفه وای از لحاظ میکس و مستر قوییم دنبال آهنگ ساز ...... ُSadegh sad.
    دانلود آهنگ احساسی عمران به نام خیانت


    دانلود آهنگ عمران به نام خیانت با کیفیت 320 . آهنگ عمران به نام ... تو هم پیرم کن با این کارات عذابم بده سه دست واست خوندم لااقل یه بیت جوابمو بده. واسه ی فراموشیت ... 

    آهنگ رپ به رقص هندی